onsdag, maj 2

Vilken dag! Vilka arbetskamrater!

Vi berättade inte i förväg att vi gifter oss, men efteråt kunde inte C låta bli att skicka ett kort på oss till kontoret med mobilen så idag när vi kom till jobbet var det ett tjatter utan dess like. De var lite elaka mot C faktiskt, de hällde förmodligen ut alla hål som fanns i vartenda hålslag på hela kontoret på hans skrivbord, plus ett halvt kilo ris också. Jag slapp lindrigt undan, hos mig låg det bara en hög med ris på golvet men skrivbordet var rent. Tack för det!

Förresten hade vi dessutom fullt jobb hemma med igår. Ris överallt i hela sovrummet, och i sängen!

Ja ja, folk måste väl få roa sig lite när de nu blev snuvade på den Stooora bröllopsfesten…

Till i eftermiddag har vi beställt en bröllopstårta till, en trevånings, och bjudit in alla som vill komma. Nu ska jag försöka göra mig nyttig (eller möjligen bara ställa mig i vägen) och ställa fram muggar och annat som lär behövas.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Änn en gång, grattis... Fint att allt gått bra, Hälsa gubben så gott!

Anonym sa...

Men vad kul att ni gift er. Grattis!

Anonym sa...

Jag är så glad för er skull :)

Anonym sa...

Grattis till er båda!
Du måste ha varit fantastiskt vacker i den underbara klänningen och den vackra brudbuketten.

Anonym sa...

*applåderar, hoppar, tjoar och skrattar*

HÄRLIGT!! ÅÅÅÅ vad glad jag blir för din och er skull! Det låter så underbart, så romantiskt och så fantastiskt och så ... ja ... så häftigt!!

Lyckliga du och lyckliga C :) Ta hand om varandra, mumsa på tårtan och mingla bland vänner. Njut njut njut!

Stor kram :)

Sol och skugga sa...

GRATTIS! Herr och Fru.....

Kram

Bisse

Anonym sa...

Man får väl bjuda på lite bus, eller?! Roligt att allt gick bra och att du förmodligen fick känna dig som en"sessa" om så för en dag.

Njut av det länge!

Anonym sa...

Härlig läsning de här senaste två inläggen - perfekt att få ta del av så här efter en lång arbetsdag! Fortsätt vara lyckliga!

Anonym sa...

Skrattar åt era vänner och kollegor bus. Jag som tömde hålapparten i går. Dom kanske kom till C skrivbord?

Ella sa...

Micke
Hihi... gubben, det låter faktiskt lite kul...

Vildängel
Tack ,)

Annelie
Tack!

Anna
Ja jag kände mig vacker och det är väl det som räknas ,)

Christina
Himmel, jag har minglat så jag trodde nästan att jag skulle svimma av trötthet. Nu kommer jag ihåg varfrör jag ville ha ett litet bröllop.

Bisse
Tackar ,)

Maria
Det var inte mycket som gick fel ;)
Ja, de kan få busa lite, de var rätt snälla, jag har hört om värre bus...

Annika
Vi ska försöka att fortsätta med det ,)