måndag, mars 26

Vårkänslor

Jag måste bara tala om…
jag har just tagin en helt underbar vårpromenad, hela vägen hem. Först var jag nästan på väg hem till mig, eller rättare sagt mitt gamla hem, men kom på mig själv lagom tills det var dags att gå åt andra hållet. Idag känns det verkligen som om våren är här. Fåglarna kvittrar och luften är riktigt varm… snart är det sommar! Jag kan inte begripa hur fort tiden har gått.
Och en sak till… har jag sagt hur underbart det är att det är ljust på kvällarna nu?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja och de blir varmare lovade dom på SMHI. Så nu åker min täckjacka in i vintergarderoben o vårjackan åker ut.

Kram

Anonym sa...

Jag fick också vända åt andra hållet idag -dvs vända tillbaka till jobbet...glömde bilen!
Annika

Ella sa...

Anita
Jag måste köpa en ny kappa eller något för den jag hade förra året är inte så snygg längre.

Annika
Ha ha... hur kan man glömma bilen?