måndag, mars 5

Förlåt

Jag måste nu be om ursäkt och förklara, fast jag är ganska säker på att du kanske förstått det redan, av allt mitt högljudda klagande… Men… Alltså… Liksom… (liiiiite svårt att formulera detta är det)

Jag är som alltid, jätteglad för varje kommentar, och jag skulle inget hellre än vilja gå in på alla bloggar och läsa lika ofta som vanligt för det har jag verkligen sett fram emot… Och kommentera… men… ja… alltså… så länge jag ser så här suddigt (eller ve och fasa, tills jag vänjer mig) så tar det bara typ åtta gånger så lång tid och är sjutton gånger jobbigare än det brukar vara så jag hoppas att ni förlåter mig om det inte blir så ofta som jag skulle vilja.

Puh... Jag tror jag just skrivit min längsta och sämsta mening. Förlåt för det med.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Inte behöver du be om förlåtelse! Vi förstår det här också, vi på norra halvklotet! Bara du fortsätter skriva i din blogg är vi nöjda. Okej då du kan leja in C emellanåt,det är lite kul att få hans syn på saker emellanåt1:):)
Kram på dig!

Monika sa...

Oj vad du är tramsig nu! ;)

Bara för det har jag utmanat dig i mon blogg.

Kram

Monika sa...

min blogg skulle det ju stå ;)

loppispoppis sa...

Vi läser ju även om vi inte skriver, också. Jag kunde inte låta bli att prova "förlåt" i LIX ;) Det blev hela 50. Säkert just för din låånga mening. kram

Jill Wegerup sa...

Din resa har jag nu börjat följa och det oavsett om du följer min. Du har dina skäl till att inte kunna följa oss.

K sa...

Jag kräver ingenting av dig. Följer dig oavsett om du följer mig eller inte.
Det jag önskar är att du får ett så bra liv du bara kan få, och att läkarbesöket kommer att gå bra i morgon. Hoppas även att C eller någon av dina föräldrar kan följa med.
Skönt att läsa om ditt besök i affären. Närbutiker brukar vara bra, personlig service är lätt att få.
Kramar inför morgondagen!

Anonym sa...

Det är okej, du provar dig fram. Sen vet du hur. Det var ju för alla som var gröna:-)

Anonym sa...

STOR kram på dig! Anita

Anonym sa...

Tramsig sade Monika, och jag håller med :-)

Ella sa...

Gulle er!

Anonym sa...

Va inte löjlig nu... du hänger på oss så mycket du kan...vi följer dig min bloggkompis... kram från micke med fru.

Anonym sa...

Vad har du att säga förlåt för? Jag följer dig för att jag vill och om du ibland tittar in så är det en extra bonus,men det är inte det som är grejen. Det är nämligen att du är du.
Lycka till hos doktorn/Kram på dig

Anonym sa...

Tänker på dig, och hoppas att det går bra hos doktorn. Kram!
(P.S. Jag flyttade tillbaka till min gamla blogg. Skall försöka göra en lika bra räknare där :-) Tack för hjälpen med den.)

Ella sa...

Alltså, jag blir ju så rörd av att ni är så förstående. Men jag tycker det är skittrist att inte hinna hänga med...