fredag, mars 16

Begynnande senilitet

Japp… det är nog det som är diagnosen. Jag kanske inte kan skylla all min glömska på min syn. Eller… varför inte egentligen? Jag tror jag ska börja skylla alla mina negativa egenskaper på den. Det låter bättre att säga ”ursäkta jag ser lite dåligt, än ursäkta, jag har lite dålig andedräkt”…

Äh… nu kom jag bort ifrån ämnet.

Nu har jag varit teknisk i kväll (med lite hjälp igen) och registrerat mig på något som heter Bloglines. Någon som vet vad det är? Jag har ingen aning men tydligen ska den komma ihåg alla mina bloggvänner åt mig och påminna mig när de har skrivit något nytt och (i motsats till mig) trevligt i sina bloggar. Bra va?

Nu vet ni att jag läser även om jag ibland syndar med att skriva.

7 kommentarer:

Stina sa...

Jag skickar in en stor kram till dig. Stina

Anonym sa...

Humm...ja de e mycket med det jordiska. Oh mycket att hålla reda på -om man vill. Jag vill inte...haha.

Typiskt att det blir dåligt väder när helgen kommer, blåst och svinkallt men myggfritt o de är ju alltid något.

Trevlig helg fröken Ella.

Anki

Anonym sa...

Hej Ella!
Det tycker jag var väldigt tidigt, att bli senil vid din ålder.:)
Man måste ju kunna läsa och kommentera andras bloggar, när man har tid. Det får ju inte bli att man känner sig tvungen, för att vara artig. Ibland hinner man och ibland hinner man inte.
Hoppas att din helg blir trevlig!
Kramar!

Ella sa...

Hemma på landet
Jag tackar och skickar en tillbaka ;) Kramar kan man aldrig få för många av.

Anki på gården
Visst är det typiskt? Men som sagt, några mygg har jag inte känt av än ;)
JAg skulle behöva en dos av din optimism, hur gör du?

Anki
Nä, jag känner mig inte tvungen men jag är oerhört nyfiken.

Anonym sa...

Tycker faktiskt att det är trevligt att läsa din blogg, även om det är allvarligt det du tar upp.
Jag följer din kamp och känner mig stärkt av att det finns människor som du som aldrig ger upp...
Du är bara bäst.. Kram från Micke i Göteborg

Ella sa...

Micke
Tack snälla.
Men vet du, ibland ger jag upp. I alla fall ett tag ;)

Anonym sa...

Coolt.
Tänk vad elektroniken går fram när det finns sånna program som hjälper en att blogga :D