söndag, september 23

God morgon

Det blev en väldigt full dag igår med besök, barn och utflykt. Trevlig. Men tröttsamt. Jag vet inte varför men det känns som om det är svårare att hitta orken nu än det var förr. Det räcker inte att vila på fredag kväll efter en stressig vecka, det krävs lugn och ro även på helgen för att jag ska känna mig i form.

Idag ska vi bara åka till mina föräldrar på eftermiddagen. På ett sätt är det lite jobbigare än gårdagen var men det kan ju bli bra också samtidigt så jag ska inte klaga på det också här och nu.

Istället ska jag önska er alla en solig och glad söndag!
Ikväll kanske jag orkar ta mig runt på min kära bloggrunda, jag saknar er alla.

BloggRegistret.se

5 kommentarer:

Annika sa...

Hm, var rädd om dig Ella - låt helgerna vara väldigt lugna ett tag! Givetvis ska barnen vara hos er men C och de kanske kan göra i allafall halvdagar utan dig? Du behöver nog vila - från jobb, blogg, plock och stök - vilket förmodligen är lika svårt för dig som det vore att bestiga Himalaya med högklackade skor.:)Misstänker att du haft ett rätt bra tempo innan diagnos (och kanske fram till nu?) genom både vardag och helgdag. Eller?!
Hoppas ni får en skön söndag!

Anonym sa...

Hoppas att du får en lugn och rogivande söndag, vännen! Du behöver nog det!

Anonym sa...

Även jag önskar dig en lugn och mysig söndag. Det är ju inte ett dugg konstigt att det är svårare nu att få tillbaka orken. Men svårt att acceptera, jag vet. Men det kommer så småningom.

Skickar en extra styrkekram inför besöket hos dina föräldrar. Hoppas det blir trevligt.

Anonym sa...

Med risk för att vara tjatig: Att du talar om hur du känner är INTE gnäll! Jag hoppas att du kan hämta igen lite krafter idag och ha ett bra besök hos dina föräldrar. Styrkekramar...

Monica sa...

Men du måste ju i inte va med på allt heller!
Det forstår ju C med!
Jag är inte alltid med på allt känner bara för egen tid:) hemma!

Ps:
DU GNÄLLER INTE SLUTA!!!!!!!!!!!
det är ju din blogg!!