onsdag, oktober 18

En liten presentation...

... kanske är på sin plats förresten... Om nu någon mot förmodan undrar.

Jag är Ella, 32, bor i Småstad och arbetar i Småstadens kommun som administrativ chef. Det låter vackert men egentligen är det bara ett annat ord för chefens assistent. Jag gör det som han inte har lust att göra helt enkelt. Men visst... jag har lite personalansvar också vilket är lagom kul ibland.

Jag är singel... och bara en aning förälskad. Tyvärr lär jag aldrig våga ta första steget, speciellt inte med tanke på det som hände för två månader sedan, och även om föremålet för mina känslor förmodligen hyser några snarlika känlsor för mig så är det ganska uteslutet att det kommer hända något mellan oss. Man ska aldrig inleda förhållanden med arbetsrelationer. Eller hur? Man ska inte inleda förhållanden som ändå kommer sluta i hopplös smärta?

Inga kommentarer: